BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, 20 October 2011

(**,) THE BEGINING (**,)

kisah aku dan die..
aku <BUBUB>
dia <MRUNBRIDLED>

permulaan perkenalan dari chat room Selangor 1
Mrun ske membahan aku(Bubub)
sampai aku rs sgt2 benci dgn die
kami saling bergaduh dlm Chat Room tuh
hari2 mesti dia cari psl dgn aku
die bahan aku,aku kutuk die
sampai aku rs xthn aku terlepas ckp kt die 
"klu laki perangai mcm ko ni, aku xingin berlaki kan org cm ko"
dia kata "eleyh..ye la ko tu..poyo je dh xde modal la tu"
 sgt2 la bgng aku ms tuh die dok cabar2 aku

tup..tup..
tah cmne aku ade masalah sgt besar
and aku rs mls sgt nk melyn die
tbe2 die tny aku "ko knp ni??ade prob ke"
aku pon cite kt die dr A-Z dr jam 9mlm-5pg
aku pon pelik ms tu pesal aku leh cite kt die sdgkan dgn org len aku xnk pon cite
selang 2-3 hari (21 mei 2009) lps kes ni
die ckp kt aku "bubub aku ske la kt ko"
dgn sengal aku jwb "mmg laa..sume org ske aku syg aku"
die kata lg "jom kite cple nk x??"
aku dgn agak bodoh jwb "ok je..no hal laa..hahahaha(gelak guling2)"
lps kes tu esok br aku terpk pesal aku ckp cm tuh
so skrg ni aku dh cple la dgn die ea..

then aku decided jmpe die kt KLCC
bncng pny bncng nmpknyer cm tu laa
die mmg serious!!!
aku plk pk die main2..hurmmm..
tercple la mknanyer nih...
dgn laki yg aku sgt2 benci kt Room
lps insiden tu die btol2 jge aku dgn baik
smpai aku sndiri jth cnta dgn die smpai la skrang

0 comments: